tisdag 25 december 2007

Hemlig julklapp!

Jag skall få en hemlig julklapp hihi. Jag kan knappt bärga mig. I väntan på att familjens julfestiviteter skulle ta sin början slösurfade jag lite på Flashback forum och såg där en tråd om att Dustin Home varje timme under julafton skulle lotta ut julklappar. Jag fixade snabbt ett konto hos Dustin och en annan flashbackare var vänlig nog att redan innan klockan var slagen 13 posta länken till den timmens julklapp så att jag slapp trängas vid slaget 13, då servern givetvis skulle överbelastas. Jag är medveten om att jag förmodligen bara får en t-shirt eller en Idol 2005 video, men vissa julklappar sägs vara extra fina, så chansen finns ju att jag kammar hem en hårtork eller nåt istället för t-shirten. Jag lovar att återkomma så fort jag vet vad det blev för julklapp. Ni får gärna gissa själva. Den som gissar rätt får lite beröm.

Det finns en liten risk att ordern blir annullerad eftersom jag fuskade, men eftersom alla julklappar gick till fuskare skulle Dustin ha svårt att bli av med några julklappar överhuvudtaget om man följde regelboken, och det skulle ju verkligen vara fusk.

Inga kommentarer: