lördag 28 november 2009

"Jaja, tack för mig. Kommer inte återvända till denna blogg nått mer"

"Jaja, tack för mig. Kommer inte återvända till denna blogg nått mer."

Sagt av besökande batikhäxa som sedan fick för sig att be bland annat Finanskvinnan att sluta länka till Sparsamt leverne på grund av denna bloggs rasistiska innehåll.

Jag blir alltid lika glad när anonyma batikhäxor blir så upprörda av vad de läser här att de meddelar att de minsann aldrig mer kommer att återvända till bloggen. Bättre uppmuntran kan jag inte få! Det skrivna ordet kanske trots allt ibland påverkar människor.

2 kommentarer:

Viggen sa...

Jag hittade hit tack vare "ståhejet". Ditt inlägg om "barnen" bygger på ren logik, faran i att ändra ords betydelse. Krig=fred, fascism=frihet, vuxna=barn. Gillar man inte logik, fine.

Anders sa...

Mycket bra blogg!