måndag 6 april 2009

Webhallen.com - ny favorit

Webhallen.com har blivit något av en favoritbutik för mig. De har haft det i särklass lägsta priset på mina tre senaste internetköp och de är snabba med leveranserna. Jag har även besökt deras utlämningsbutiker och personalen där är genomtrevlig och kompetent (det går utmärkt att handla till internetpriser i dessa utlämningsbutiker). Det är ofta lättare att klaga på dåliga butiker än att berömma bra handlare. Webhallen.com förtjänar det bästa av betyg (och nej, jag får inte betalt för att skriva detta och länken till webhallen är inte av typen betallänk).

2 kommentarer:

Martin för framtiden sa...

Jobbar själv på ett stort elektronikföretag men handlar mycket av mina grejer på webhallen, trevlig atmosvär (+stavning) och bra priser, fler borde gå efter deras linje!

Gustav sa...

Martin: Det tycker jag också!