söndag 9 november 2008

Veckan som gick

Jag åt sammanlagt tre Gustav Adolfbakelser under torsdagen och fredagen.

Ja, det var det. Veckan var inte särskilt händelserik. Jag arbetade, kanske inte i mitt anletes svett men jag var åtminstone på plats.

Jag språkade även med den snygga jämnåriga kvinnan som jag ibland väntar på bussen tillsammans med. Hon visade sig vara typen som blir sur när bussen inte kommer i tid. Jaha, då får jag väl hitta någon annan att fantisera om, för "Jagblirsurnärbussenintekommeritidoch ringervästtrafikochklagardirektnärjagväntarvidbusshållpatsen"-typen är inte riktigt min typ. Fan också, hon som var så liten och söt i sina svarta kläder och sin flätiga men ändå strikta frisyr. Nu är jag alltså officiellt tillgänglig igen.

Jag väljer att inte kommentera det faktum att Johan Staël von Holstein nu behöver ytterligare 3-4 miljoner kr för att hålla MyCube, bolaget som skall bli större än Facebook, flytande fram till den nyemission som skall göra Holstein rik på andras bekostnad innan även detta projekt går i graven.

Inga kommentarer: