torsdag 10 april 2008

En vanlig dag

Solen skiner över Göteborg. Det är då själva fan också att morgonkylan kräver vinterjacka som orsakar svett och allmän överhettning på eftermiddagens hemresa.

Våren har äntligen kommit. Måndagens snöfall tycks dock ha skrämt upp er flickor rejält för hur mycket jag än tittar ser jag mest jeans!

Börsen faller precis som jag förutspådde för några dagar sedan. Sparsamt leverne är en kvalitetsblogg som gör sina läsare rikare. Och vad får jag för det? Inte ens ett tack får jag! Eventuellt måste jag skärpa de kvalitetskrav som gäller för läsarna ytterligare.

4 kommentarer:

Per Penning sa...

Och snygga blommor bjuder du på varje dag. :)

Oops, kanske inte ett kvalitetsinlägg.. :O

Kerla sa...

Men snälla Gustav - nog vet du väl att budbäraren med dåliga nyheter aldrig får ett tack.

Att du har rätt gör det ju bara värre ;)

Anonym sa...

Oj oj oj snart får du döpa om dig till Mr track record.. =P

Gustav sa...

per penning: Du ligger på gränsen, men att du själv inser det får anses vara en förmildrande omständighet. :)

kerla: Du kan tjäna mycket stora pengar om du vet att börsen skall falla.

bea: Mr Big duger bra tack.