fredag 21 mars 2008

Numera även nördtestad!

7 kommentarer:

Kerla sa...

Men du måste ju tala om ditt resultat!

Jag var 56% nörd

Kerla sa...

Nu såg jag det - bilden laddades inte rätt /K

Gustav sa...

Kerla: 56 procent nörd känns ganska lagom.

Jag vet inte riktigt hur alla delar av testet tolkas. Om man som jag t ex har en stor hög med olästa böcker hemma, ger det då plus eller minus i nördtestet? Positivt är att man har köpt fler böcker än man hinner läsa,negativt är ju att böckerna är just olästa.

Poor me sa...

Hm. Jag var 73% nörd. Det måste betyda att jag svarade rätt på alla frågor jag gissade på. Är pinsamt dålig på svensk litteratur. Men bra som fan på Harry Potter.

För att motverka min nördighet tänker jag gå ut och dricka obscena mängder öl ikväll. För det är tufft.

Gustav sa...

poor me: 73 procent är så, så, sååå jävla hett...:)

Poor me sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Poor me sa...

Så det är därför jag har gått omkring och känt mig snäppet hetare än vanligt! Jag som trodde att jag bara hade en good hairday. Men det är sant, boknördar brukar som vi alla vet vara hett villebråd på krogen.