torsdag 3 januari 2008

Donald Trumps "combover"

Donald Trump, miljardären som är gift med en fotomodell ungefär lika gammal som den egna dottern, är ett stort föredöme bland lycksökarna och "bli rik snabbt"-fantasterna. Varför just Donald Trump bland världens alla miljardärer har blivit utvald som det stora föredömet kan man fråga sig. Han behandlas hur som helst som en Gud bland de frälsta, och Robert Kiyosaki är hans profet.

Jag påpekade en gång för en nyfrälst lycksökare att Donald Trump trots allt är väldigt fåfäng som ägnar sig åt combover (överkamning). Vad är alla hans pengar egentligen värda om de inte kan köpa honom fri ens från sin egen fåfänga?

-Nej, det är inte någon combover, fräste den nyfrälste argt. -Det är bara en taskig frisyr.

Den nyfrälste vägrade erkänna att idolen, Donald Trump, hade en combover. Allt sedan dess brukar jag alltid ta upp Trumps combover när någon nämner hans namn. Om denne sedan protesterar, ja då vet jag direkt vilket fack han skall placeras i!

4 kommentarer:

Miss Millionairess sa...

Hahaha - det skrattar jag ihjal mig at! Det ar ju den varsta comb overn NAGONSIN!

Man kan verkligen udnra hur han har lyckats bli en sadan gud bland vanliga manniskor, sympatiska ar han ju inte direkt aven om han nu givetvis ar rik!

Anonym sa...

...han har inte alls någon combover!!!

Gustav sa...

Hej anonym!

Du får gärna utveckla ditt resonemang!;)

Anonym sa...

*skrattar*

Han för helt enkelt ett sparsamt leverne, och vill inte skaffa sig peruk, det är emot hans ekonomiska principer. Eller nå't. Antar jag ;).