torsdag 27 december 2007

Hemlig julklapp, del 2

Jag har nu mottagit kollinr från Dustin, statusen är: "Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren." Spänningen är olidlig. Nu jävlar skall jag bara ha ett Xbox360 eller en ny laptop!

Fusk verkar alltså löna sig.

Uppdatering:

Min julklapp har nu nått Stockholm södra och väger 1,5 kg. Jag är jättenöjd vad det än blir men har jag tur får jag ett Lets Dance spel som jag kan skaka loss till.

Uppdatering 2:

Jag har nu hämtat ut min hemliga julklapp och det visade sig vara en D-Link bredbandsrouter för ADSL2. Jag har själv bredband via kabeltv så nyttan av denna router är inte helt uppenbar för mig. Tänk om jag åtminstone hade fått det där Lets Dance-spelet! Nästa år skall jag beställa en hemlig julklapp varje timme...

Eventuellt får min router bli den julklapp jag utlovade här.

Inga kommentarer: